lördag 15 september 2012

Lelystad lördagen den 15 september

Nu får jag segla ensam igen. Eva-Lotta reste hem på fredagen. Men vi hade många bra dagar i Amsterdam. Där var det mycket att se och annorlunda än alla andra städer jag sett. God mat på restaurangerna var det också. Det är verkligen en stad som man kan rekomdera att åka till. Kan nog tänka mig att det är väldigt mycket folk vid semestertider. Nu i september har väl det minskat betydligt skulle jag tro.Sixhaven som vi låg med Frenzy är den hamnen som ligger närmast city. Turbåtar som man åkte gratis in till centralstation, gick var 5 minut morgon och sena eftermiddag, sedan var 15 minut. Lättklädda glädjeflickor poserade i fönstren på Singel street om någon vill se på det.Biltrafiken var inte mycket alls men cycklar fick man se upp med.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack ska du ha. Det har verkligen varit underbara dagar som jag lever länge på. Vi har tittat på fotona idag. Liam vill se din båt.