fredag 1 juli 2011

Alghero fredagen den 1 juli

Ja tiden går fort. Nu är tandläkarn klar här i Alghero med sitt
får jag hoppas. Här har byggts upp ett nöjesfält under tiden jag legat här. Mistralen har bedarrat tills i morgon får jag hoppas. Vill inte ha tillbaka det som var i Porto Pozzo.Det är ju okej att ligga i en marina som är skyddad. Men det tar på plånboken. Så man vill snabbt komma i väg för att ankra som ännu är gratis. Men det tar nog inte lång tid till förrän dom skall ha betalt för det också.Nu väntar jag ju besök från min dotter och hennes yngste grabb med flickvän den 19 juli. Efter det hoppas jag min yngsta dotter Agneta kommer vecka 32.Efter det har jag tänkt att gå till Menorca.Har nog en AIS installera då. Är beställd för leverans som nog Eva- Lotta kan få med sig.Jag har haft tur att få plats här i denna marina i Alghero som heter Ser-Mer. Dom fixade tandläkaren till mig, som verkligen var ett proffs.Bara att få tid så akut är vi ju inte bortskämda med i Swedala.Han var vänlig och tllmötesgående loch fixad mittt problem på en vecka. Jag är väldigt tacksam för det.Gott också att ha ett internet som funka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi ses!